Oni koji imaju svoju viziju, misiju i vrijednosti o tome će pričati s ponosom i sa strašću. U njihovom se biznisu u središte pozornosti ne stavlja proizvod već potrošač i njegov svijet, doživljaj i potrebe.
Jednom mi je na porti Ferrera vratar umjesto pozdrava s ushićenjem rekao da zna koje će igračke ići u iduću seriju Kinder jaja. Vjernost, oduševljenje i entuzijazam kupaca ne stvaraju samo “reklame”, oni se i iz tvrtke prenose na potrošače.
U uspješnim organizacijama vlada liderski, timski rad. Ljudi su okrenuti prema potrošačima i stvara se dobra atmosfera u kojoj cvate kreativnost iz koje proizlazi rast i razvoj. Kada je atmosfera opuštajuća, ona je pogodna za inovativnost.
Uvijek se traži razlog – zašto se tako ponašamo i što to skrivamo u sebi? Nisu motivi izolirani. Uklopljeni su u splet u kojem najvažniju ulogu imaju emocije i vrijednosti.
Oduvijek su eksperti marketinga stremili tome da otkriju što to pokreće potrošača u vezi s brendom, kakove su njegove potrebe, želje, težnje, čežnje. Kad se daju zadaci za grafički dizajn proizvoda široke potrošnje najvažnije je – razumijevanje potrošača – insight, ili uvid “u dušu” potrošača.
U početnoj fazi razvoja inovacija dolazi do izražaja sposobnost brzog reagiranja. Kako vrijeme protječe postepeno pada, a raste znanje o tržištu. Treba naći optimum. Što vrijeme brže odmiče, raste i rizik zbog novih tendencija i zbog konkurencije, jer drugi ne spavaju.
Stvarao sam uspješnice na koje sam ponosan, sve svoje znanje želim podijeliti s vama i zato mi se slobodno javite. Veselim se zajedničkoj suradnji u kojoj ćemo doći do pravih rješenja, vaših ključeva za uspješno poslovanje.